Bursa Malaysia

top_rightads

Monday, September 23, 2013

Affin Islamic Lancar Produk Impian Haji Savings Account-i

18 Zulkaedah 1434

KUALA LUMPUR, 23 Sept , 2013- Affin Islamic Bank Bhd menawarkan produk baharu yang membolehkan orang Islam menabung bagi rancangan mereka untuk mengerjakan ibadah Haji di Makkah.

Produk itu, Affin Impian Haji Savings Account-i, merupakan pelan simpanan berstruktur baharu yang disertakan dengan perlindungan Takaful, kata bank tersebut dalam satu kenyataan hari ini.

Produk itu berasaskan kepada konsep Syariah "Mudharabah", di mana nisbah perkongsian keuntungan telah ditetapkan dan dipersetujui bersama antara pelanggan dan bank itu pada permulaan pelaburan tersebut.

Ia menawarkan fleksibiliti kepada pelanggan menerusi pilihan tiga jenis pelan simpanan dengan tempoh lima, sepuluh atau 15 tahun dan jumlah deposit daripada serendah RM167 sebulan.

"Dengan AFFIN Impian Haji Savings Account-i, pelanggan Islam boleh memilih pelan simpanan yang bersesuaian dengan bajet mereka dan tempoh masa pilihan mereka," kata bank itu.

Produk itu juga menyediakan perlindungan Takaful daripada Syarikat Takaful Malaysia Bhd bagi pelanggan dengan perlindungan selepas kematian atau ketidakupayaan kekal dan peruntukan manfaat pengebumian.

Sumber berita: BERNAMA

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, jadi Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com


    Asa loan lending company are ready to loan you any amount you need to start up your personal business. we give out loan at 3% interest rate, so Kindly apply for agricultural farming loan. if you need loan contact our email:asaloantransfer@gmail.com, you can also contact this email:finance_institute2015@outlook.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...