Bursa Malaysia

top_rightads

Monday, September 2, 2013

TM Kongsi Dengan Mentor Niaga Untuk Bantu PKS Islam

26 Syawal 1434

KUALA LUMPUR, 30 Ogos, 2013 - Telekom Malaysia Bhd (TM) mengadakan perkongsian dengan Mentor Niaga Resources Sdn Bhd untuk membantu perusahaan kecil dan sederhana (PKS) Islam bergerak meningkat dalam rantaian nilai dan memperluas jangkauan perniagaan masing-masing.

Mentor Niaga Resources ialah sebuah organisasi yang menyediakan pelbagai platform bagi PKS untuk membina rangkaian dalam kalangan masyarakat perniagaan.

"Pintu kami sentiasa terbuka bagi kerjasama dengan pertubuhan dan persatuan PKS tempatan untuk memberikan pendedahan yang sesuai bagi keperluan yang berbeza-beza kepada PKS lain," kata Naib Presiden Eksekutif PKS TM, Azizi A. Hadi.

Di bawah perkongsian ini, TM dan Mentor Niaga Resources akan mengadakan dua sesi seminar dan konvensyen dari September hingga Oktober 2013 iaitu Konvensyen Usahawan Islam 'Bisnes Sebagai Fardhu Kifayah' dan seminar '7 Mentor, 7 Industri'.

Berita lanjut: BERNAMA

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, jadi Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com


    Asa loan lending company are ready to loan you any amount you need to start up your personal business. we give out loan at 3% interest rate, so Kindly apply for agricultural farming loan. if you need loan contact our email:asaloantransfer@gmail.com, you can also contact this email:finance_institute2015@outlook.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...