Bursa Malaysia

top_rightads

Thursday, September 19, 2013

Pusat Panggilan Bantuan Kemalangan Untuk Beri Bantuan Segera

13 Zulkaedah 1434

KUALA LUMPUR, 18 Sept, 2013- Persatuan Insurans Am Malaysia (PIAM) dan Persatuan Takaful Malaysia (MTA) menubuhkan sebuah pusat panggilan seluruh negara, iaitu Pusat Panggilan Bantuan Kemalangan (Accident Assist), yang bertujuan memberikan bantuan serta merta kepada orang ramai yang terlibat dalam kemalangan jalan raya.

Pusat panggilan itu merupakan usaha bersama oleh pengusaha syarikat insurans am dan takaful untuk memberikan perkhidmatan kepada orang ramai yang terlibat dalam kemalangan jalan raya dengan lebih berkesan lagi.

"Nombor talian bantuan yang mudah diingat dan menjimatkan iaitu 1300-22-11-88 dikhaskan untuk menerima panggilan daripada orang ramai yang terlibat dalam kemalangan jalan raya dan untuk menjawab pertanyaan umum berhubung insurans kenderaan bermotor.

"Pusat panggilan itu diuruskan oleh Telekom Malaysia Bhd yang beroperasi 24 jam. Ia akan dianggotai oleh pegawai-pegawai perkhidmatan pelanggan yang terlatih dalam tuntutan insurans untuk memberikan bantuan serta merta dan menjawab soalan-soalan asas mengenai perlindungan dan tuntutan insurans motor," katanya dalam satu kenyataan Rabu.

Pada masa ini Accident Assist dimulakan di Lembah Klang dan akan diperluas ke seluruh negara dalam suku keempat tahun ini.

Berita lanjut: BERNAMA

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, jadi Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com


    Asa loan lending company are ready to loan you any amount you need to start up your personal business. we give out loan at 3% interest rate, so Kindly apply for agricultural farming loan. if you need loan contact our email:asaloantransfer@gmail.com, you can also contact this email:finance_institute2015@outlook.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...