Bursa Malaysia

top_rightads

Friday, September 20, 2013

Irresistibly Sexy Firefly

15 Zulkaedah 1434


KUALA LUMPUR, 20 Sept, 2013- Firefly akan melancarkan promosi baharu, 'Irresistibly Sexy RM35', ke semua destinasinya bermula 23 Sept.

Firefly dalam satu kenyataan berkata promosi itu menawarkan dua bahagian tambang yang berbeza -- RM35 tambang termasuk semua sehala bagi semua penerbangan dalam Semenanjung Malaysia dan RM105 bagi semua destinasi antarabangsa.

"Tambang itu hanya akan dijual selama dua minggu bermula esok sehingga 6 Okt dan tersedia bagi perjalanan serta merta sehingga 20 Okt, 2014," kata syarikat penerbangan itu.

Ketua Pegawai Eksekutifnya, Ignatius Ong berkata tambang mampu milik itu akan membolehkan lebih ramai pelanggan menikmati percutian tanpa sebarang masalah selain mampu dibayar dan dapat merasai pengalaman hospitaliti syarikat penerbangan tersebut.

"Syarikat penerbangan itu juga akan menawarkan kemudahan kebenaran bagasi percuma 20kg dan minuman dalam penerbangan, 30 minit penampan daftar masuk, kemudahan daftar masuk di web dan layan diri, serta peluang menebus mata Enrich," katanya.

Sementara itu, Firefly berkata syarikat penerbangan tersebut juga akan mengadakan peraduan foto 'Hunt for Firefly Girls' bersama-sama dengan promosi itu.

Berita lanjut: BERNAMA

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, jadi Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com


    Asa loan lending company are ready to loan you any amount you need to start up your personal business. we give out loan at 3% interest rate, so Kindly apply for agricultural farming loan. if you need loan contact our email:asaloantransfer@gmail.com, you can also contact this email:finance_institute2015@outlook.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...