Bursa Malaysia

top_rightads

Monday, September 30, 2013

Gofocus Eksport Biodelima Ke Indonesia Mac 2014

24 Zulkaedah 1434

SHAH ALAM, 28 Sept, 2013- Gofocus International Sdn Bhd (Gofocus), pengeluar produk makanan kesihatan berasaskan buah delima bakal menembusi pasaran Indonesia pada Mac 2014 dengan sasaran jualan tahunan mencecah RM10 juta.

Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Gofocus, Rumawi Kasolan berkata produk syarikat dengan label BioDelima itu dijangka mampu mencapai sasaran jualan tersebut berdasarkan permintaan dan jumlah penduduk di negara berkenaan.

"Kita mendapat permintaan yang banyak mengenai produk ini malah ada yang berminat untuk menjadi rakan niaga dan networking produk BioDelima," katanya kepada pemberita selepas pelancaran dua produk terbaharu syarikat itu, Bio Delima Stem Cell dan Bio Delima Gold di sini Sabtu.

Beliau berkata syarikat itu juga yakin sasaran jualan sebanyak RM6 juta bagi pasaran tempatan pada tahun ini mampu dicapai berdasarkan beberapa faktor termasuk pelancaran dua produk terbaharu itu dan pembukaan keanggotaan untuk rangkaian pengedar pada awal bulan ini.

BioDelima yang diusahakan oleh syarikat Bumiputera itu sejak dua tahun lepas, kini mempunyai 10 jenis produk yang kesemuanya berasaskan buah delima, katanya.

"Sehingga kini, kita mempunyai 500 orang rangkaian pengedar di seluruh negara walaupun keanggota baharu dibuka pada awal September dan dijangka mencapai 1,000 orang pada hujung tahun ini," katanya.

Rumawi berkata selain Indonesia, produk milik syarikat itu juga boleh didapati di Brunei dan sedang mengintai peluang untuk menembusi pasaran negara Thailand dan Filipina.

Berita lanjut: BERNAMA

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, jadi Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com


    Asa loan lending company are ready to loan you any amount you need to start up your personal business. we give out loan at 3% interest rate, so Kindly apply for agricultural farming loan. if you need loan contact our email:asaloantransfer@gmail.com, you can also contact this email:finance_institute2015@outlook.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...