Bursa Malaysia

top_rightads

Thursday, December 27, 2012

XOX Jangka Laksanakan Cadangan Kumpul Dana Bagi Keperluan Modal Kerja

13 Safar 1434

KUALA LUMPUR, 26 Disember 2012- XOX Bhd, sebuah pengendali rangkaian maya mudah alih, sedang menyiapkan syarat-syarat bagi kemungkinan melaksanakan cadangan mengumpul dana bagi keperluan modal kerjanya.

Dalam satu maklumannya kepada Bursa Malaysia, XOX juga berkata lembaga pengarahnya telah mengadakan satu perbincangan awal dengan beberapa pihak berpotensi mengenai cadangan pelunasan hutang yang perinciannya belum diputuskan dan belum diluluskan oleh lembaga.

"Pelantikan penasihat bagi cadangan itu juga belum diputuskan setakat ini," katanya, bagi menjawab pertanyaan Bursa Malaysia mengenai kegiatan pasaran luar biasa syarikat itu pada 24 Dis.

Maklumat lanjut: BERNAMA

1 comment:

  1. Saya Husnah dan saya sedang mengambil masa saya keluar untuk memberi keterangan Puan Amanda kerana dia akhirnya menawarkan saya.
    Saya dan suami saya mendapat ke dalam hutang yang sangat besar dengan Bank dan kami memohon pinjaman daripada syarikat pinjaman yang berbeza tetapi semua datang tidak berjaya. sebaliknya mereka mendapat kita ke dalam hutang lebih meninggalkan kita bankrap sehingga saya datang dalam hubungan dengan Puan Amanda, yang menawarkan saya pinjaman. Sekarang kita telah akhirnya menetap hutang kami dan memulakan perniagaan baru dengan wang kiri dari pinjaman. Anda boleh menghubungi beliau hari ini untuk pinjaman dalam apa jua bentuk dan jumlah.
    Hubungi Puan Amanda melalui mana-mana e-mel yang berikut. amandarichardssonloanfirm@gmail.com atau amandarichardson686@gmail.com atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya untuk arahan lanjut ikmahusnah@gmail.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...