Bursa Malaysia

top_rightads

Monday, December 3, 2012

Malaysia Airlines Tawar Tambang Hebat Akhir Tahun

19 Muharram 1434


KUALA LUMPUR, 2 Disember 2012- Malaysia Airlines menawarkan tambang udara yang menarik sepanjang Jualan Akhir Tahunnya - Year End Sale (YES) mulai 3 Dis, 2012 hingga 17 Dis, 2012 untuk perjalanan dari 5 Dis tahun ini sehingga 30 Sept tahun depan.

Ini merupakan peluang hebat untuk para pengembara memulakan perancangan awal untuk percutian dan perjalanan perniagaan 2013 mereka kerana YES Malaysia Airlines akan menawarkan diskaun tambang udara kelas ekonomi sehingga 30 peratus daripada tambang pasaran semasa untuk pelbagai perjalanan domestik dan antarabangsa.

Maklumat lanjut: BERNAMA

1 comment:

  1. Ini adalah satu pengumuman kepada orang awam. Saya Fadilah dari Surabaya, Indonesia dan saya ingin menggunakan media ini untuk memberi amaran / mendidik orang awam tentang mendapatkan pinjaman dalam talian.
    Satu-satunya firma anda boleh mendapatkan pinjaman dalam talian adalah Dubril Firma Pinjaman.
    Saya menghubungi Dubril Firma Pinjaman ketika saya memerlukan pinjaman segera dan saya telah ditawarkan pinjaman pada kadar faedah sebanyak 2%.
    Hubungi Dubril Firma Pinjaman melalui e-mel pada dubrilloanfirm@gmail.com.
    Jika anda memerlukan sebarang bantuan atau maklumat mengenai cara untuk pergi tentang proses pinjaman, sila hubungi saya melalui e-mel bfadilah8@gmail.com saya.
    Tuhan merahmati kamu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...