Bursa Malaysia

top_rightads

Thursday, December 20, 2012

Tiada Niat Kelirukan Penumpang Dalam Penetapan Harga Laman Web AirAsia

6 Safar 1434

KUALA LUMPUR, 19 Disember 2012- AirAsia X berkata ia tiada niat sama sekali untuk mengelirukan para penumpang dari segi penetapan harga dalam laman sesawangnya walaupun syarikat penerbangan itu telah didenda oleh Mahkamah Persekutuan di Melbourne baru-baru ini.

Ketua Pegawai Eksekutif Azran Osman-Rani berkata denda sebanyak A$200,000 telah dikenakan berbanding dengan antara A$520,000 hingga A$650,000 oleh Suruhanjaya Persaingan dan Pengguna Australia (ACCC) mencerminkan penerimaan mahkamah yang AirAsia tidak berniat mengelirukan sesiapa.

"Penghakiman mahkamah dalam perkara ini membayangkan yang tiadanya sebarang hasrat untuk mengelirukan pada bila-bila masa dan tiada pengguna merasa terpedaya atau mengalami sebarang kerugian kewangan berikutan kelalaian ini dan AirAsia telah memberikan kerjasama yang sewajarnya.

"Selain daripada itu, AirAsia juga telah memudahkan kelancaran perbicaraan," katanya.

Maklumat lanjut: BERNAMA

1 comment:

  1. Saya Husnah dan saya sedang mengambil masa saya keluar untuk memberi keterangan Puan Amanda kerana dia akhirnya menawarkan saya.
    Saya dan suami saya mendapat ke dalam hutang yang sangat besar dengan Bank dan kami memohon pinjaman daripada syarikat pinjaman yang berbeza tetapi semua datang tidak berjaya. sebaliknya mereka mendapat kita ke dalam hutang lebih meninggalkan kita bankrap sehingga saya datang dalam hubungan dengan Puan Amanda, yang menawarkan saya pinjaman. Sekarang kita telah akhirnya menetap hutang kami dan memulakan perniagaan baru dengan wang kiri dari pinjaman. Anda boleh menghubungi beliau hari ini untuk pinjaman dalam apa jua bentuk dan jumlah.
    Hubungi Puan Amanda melalui mana-mana e-mel yang berikut. amandarichardssonloanfirm@gmail.com atau amandarichardson686@gmail.com atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya untuk arahan lanjut ikmahusnah@gmail.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...