Bursa Malaysia

top_rightads

Monday, December 24, 2012

PruBSN Dinobatkan Sebagai Pengusaha Takaful Terbaik Asia

11 Safar 1434

KUALA LUMPUR, 24 Disember 2012- Prudential BSN Takaful Bhd (PruBSN) dinamakan sebagai Pengusaha Takaful Terbaik (Asia) pada Anugerah Perniagaan dan Kewangan Islam 2012 di Dubai, Emiriyah Arab Bersatu baru-baru ini.

Dalam satu kenyataan Isnin, Ketua Pegawai Eksekutif, Azim Mithani, berkata PruBSN memenangi anugerah itu berdasarkan prestasi kewangannya yang kukuh dan inovasi produk.

"Kami terus memberikan tumpuan kepada usaha membina profesionalisme, kepada perkhidmatan pelanggan dan inovasi produk, dan pada masa yang sama meneroka saluran-saluran pengedaran alternatif, serta giat memanfaatkan kemajuan pesat teknologi sebagai pemacu pertumbuhan baharu," katanya.

Maklumat lanjut: BERNAMA

1 comment:

  1. Saya Husnah dan saya sedang mengambil masa saya keluar untuk memberi keterangan Puan Amanda kerana dia akhirnya menawarkan saya.
    Saya dan suami saya mendapat ke dalam hutang yang sangat besar dengan Bank dan kami memohon pinjaman daripada syarikat pinjaman yang berbeza tetapi semua datang tidak berjaya. sebaliknya mereka mendapat kita ke dalam hutang lebih meninggalkan kita bankrap sehingga saya datang dalam hubungan dengan Puan Amanda, yang menawarkan saya pinjaman. Sekarang kita telah akhirnya menetap hutang kami dan memulakan perniagaan baru dengan wang kiri dari pinjaman. Anda boleh menghubungi beliau hari ini untuk pinjaman dalam apa jua bentuk dan jumlah.
    Hubungi Puan Amanda melalui mana-mana e-mel yang berikut. amandarichardssonloanfirm@gmail.com atau amandarichardson686@gmail.com atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya untuk arahan lanjut ikmahusnah@gmail.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...