Bursa Malaysia

top_rightads

Thursday, December 20, 2012

2013 Tahun Yang Menarik Bagi Sektor Telekomunikasi

6 Safar 1434

KUALA LUMPUR, 20 Disember 2012 - Tahun 2013 bakal menjadi tahun yang menarik dan penting bagi sektor telekomunikasi apabila teknologi Evolusi Jangka Panjang (LTE) 4G generasi baharu meraih momentum, kata Ketua Pegawai Eksekutif Packet One Networks (M) Sdn Bhd (P1), Michael Lai.

Dalam satu kenyataan pada Khamis, Lai berkata 2013 akan menyaksikan pergerakan cergas bagi peranti, rangkaian dan aplikasi LTE 4G, apabila pengendali telekomunikasi mula menerima pakai teknologi itu.

"Di samping itu, peranti pintar pengupayaan 4G akan memasuki pasaran mulai enam bulan kedua 2013 dan skrin kecil akan terus mendominasi ruang jalur lebar mudah alih," katanya.

Maklumat lanjut: BERNAMA


1 comment:

  1. Saya Husnah dan saya sedang mengambil masa saya keluar untuk memberi keterangan Puan Amanda kerana dia akhirnya menawarkan saya.
    Saya dan suami saya mendapat ke dalam hutang yang sangat besar dengan Bank dan kami memohon pinjaman daripada syarikat pinjaman yang berbeza tetapi semua datang tidak berjaya. sebaliknya mereka mendapat kita ke dalam hutang lebih meninggalkan kita bankrap sehingga saya datang dalam hubungan dengan Puan Amanda, yang menawarkan saya pinjaman. Sekarang kita telah akhirnya menetap hutang kami dan memulakan perniagaan baru dengan wang kiri dari pinjaman. Anda boleh menghubungi beliau hari ini untuk pinjaman dalam apa jua bentuk dan jumlah.
    Hubungi Puan Amanda melalui mana-mana e-mel yang berikut. amandarichardssonloanfirm@gmail.com atau amandarichardson686@gmail.com atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya untuk arahan lanjut ikmahusnah@gmail.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...