Bursa Malaysia

top_rightads

Monday, December 17, 2012

Khazanah Jual Pegangan Dalam Time Engineering

4 Safar 1434

KUALA LUMPUR, 17 Disember 2012- Khazanah Nasional Bhd bercadang untuk melupuskan keseluruhan kepentingan ekuiti, kira-kira 45 peratus dalam Time Engineering Bhd, melalui proses tender, kepada seorang usahawan Bumiputera yang berkelayakan.

Dalam satu kenyataan Isnin, Khazanah berkata cadangan penjualan Time Engineering berkenaan merupakan sebahagian daripada usahanya untuk membantu kerajaan dalam menggalakkan keusahawanan dan meningkatkan ekuiti Bumiputera.

Time Engineering, yang menyediakan penyelesaian bagi e-dagang, keselamatan siber dan infrastruktur pintar bersepadu, disenaraikan di Pasaran Utama Bursa Malaysia.

"Time Engineering telah dipilih untuk proses penjualan ini kerana ia boleh menawarkan peluang untuk pihak yang memperoleh memanfaat kepakaran Time Engineering dan mengambil bahagian dalam lanjutan potensi konsesi dengan kerajaan yang akan tamat pada 2014.

Maklumat lanjut: BERNAMA

1 comment:

  1. Saya Husnah dan saya sedang mengambil masa saya keluar untuk memberi keterangan Puan Amanda kerana dia akhirnya menawarkan saya.
    Saya dan suami saya mendapat ke dalam hutang yang sangat besar dengan Bank dan kami memohon pinjaman daripada syarikat pinjaman yang berbeza tetapi semua datang tidak berjaya. sebaliknya mereka mendapat kita ke dalam hutang lebih meninggalkan kita bankrap sehingga saya datang dalam hubungan dengan Puan Amanda, yang menawarkan saya pinjaman. Sekarang kita telah akhirnya menetap hutang kami dan memulakan perniagaan baru dengan wang kiri dari pinjaman. Anda boleh menghubungi beliau hari ini untuk pinjaman dalam apa jua bentuk dan jumlah.
    Hubungi Puan Amanda melalui mana-mana e-mel yang berikut. amandarichardssonloanfirm@gmail.com atau amandarichardson686@gmail.com atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya untuk arahan lanjut ikmahusnah@gmail.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...