Bursa Malaysia

top_rightads

Tuesday, December 18, 2012

Maybank Sasar 5 Pusat Perbankan Peribadi, 8 Ruang Menunggu Baharu Tahun Depan

4 Safar 1434


KUALA LUMPUR, 17 Disember 2012- Malayan Banking Bhd (Maybank) telah merangka pelan untuk mengukuhkan segmen Perbankan Mewah dan Nilai Tinggi, dengan cadangan pelancaran lima Pusat Perbankan Peribadi baharu dan lapan ruang menunggu baharu pada 2013.

 Timbalan Presiden dan Ketua Perkhidmatan Kewangan Komuniti Maybank Lim Hong Tat, berkata bank itu akan mengembangkan jaringannya kepada sekurang-kurangnya 34 Pusat Perbankan Peribadi dan 35 Lounge atau Ruang Menunggu Perbankan Peribadi (ruang menunggu ini berada di dalam cawangan Maybank biasa), yang akan terletak di bandar-bandar utama di seluruh Malaysia untuk menampung permintaan bagi perkhidmatan perbankan peribadi.

 Lima pusat baharu itu dijangka dibina di Kepong, Kajang, Seremban, Desa Damai dan Sungai Petani, sementara ruang menunggu baharu itu, di seluruh negara.

 Lim berkata bank itu telah mencatatkan pertumbuhan kukuh dalam segmen pasaran ini dengan purata kadar pertumbuhan tahunan sebanyak 16 peratus pada jumlah aset kewangan sepanjang tempoh lima tahun lepas.

Maklumat lanjut: BERNAMA

1 comment:

  1. Saya Husnah dan saya sedang mengambil masa saya keluar untuk memberi keterangan Puan Amanda kerana dia akhirnya menawarkan saya.
    Saya dan suami saya mendapat ke dalam hutang yang sangat besar dengan Bank dan kami memohon pinjaman daripada syarikat pinjaman yang berbeza tetapi semua datang tidak berjaya. sebaliknya mereka mendapat kita ke dalam hutang lebih meninggalkan kita bankrap sehingga saya datang dalam hubungan dengan Puan Amanda, yang menawarkan saya pinjaman. Sekarang kita telah akhirnya menetap hutang kami dan memulakan perniagaan baru dengan wang kiri dari pinjaman. Anda boleh menghubungi beliau hari ini untuk pinjaman dalam apa jua bentuk dan jumlah.
    Hubungi Puan Amanda melalui mana-mana e-mel yang berikut. amandarichardssonloanfirm@gmail.com atau amandarichardson686@gmail.com atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya untuk arahan lanjut ikmahusnah@gmail.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...