Bursa Malaysia

top_rightads

Wednesday, December 19, 2012

Pembiayaan Kasar Bank Muamalat Melepasi Paras RM10 Bilion

5 Safar 1434

KUALA LUMPUR, 18 Disember 2012 - Bank Muamalat Malaysia Bhd (BMMB) mencatatkan pembiayaan kasar RM10.1 bilion bagi tempoh separuh pertama berakhir 30 Sept, 2012.

Pencapaian itu mencatatkan sejarah tersendiri bank itu dan bersamaan dengan pertumbuhan tahun ke tahun 24.9 peratus.

Keuntungan pracukainya semasa separuh pertama itu dicatatkan RM120.2 juta, iaitu hampir mencecah prestasi tahun penuh 2011/2012 berakhir Mac yang sebanyak RM123.5 juta, berikutan peningkatan sumbangan dari pendapatan operasi lebih besar dan peningkatan berterusan kutipan dan kutipan balik, kata Bank Muamalat dalam satu kenyataan.

"Portfolio pelanggan kami meningkat lebih pantas daripada jangkaan walau pun berada di dalam pasaran yang kompetitif.

Maklumat lanjut: BERNAMA

1 comment:

  1. Saya Husnah dan saya sedang mengambil masa saya keluar untuk memberi keterangan Puan Amanda kerana dia akhirnya menawarkan saya.
    Saya dan suami saya mendapat ke dalam hutang yang sangat besar dengan Bank dan kami memohon pinjaman daripada syarikat pinjaman yang berbeza tetapi semua datang tidak berjaya. sebaliknya mereka mendapat kita ke dalam hutang lebih meninggalkan kita bankrap sehingga saya datang dalam hubungan dengan Puan Amanda, yang menawarkan saya pinjaman. Sekarang kita telah akhirnya menetap hutang kami dan memulakan perniagaan baru dengan wang kiri dari pinjaman. Anda boleh menghubungi beliau hari ini untuk pinjaman dalam apa jua bentuk dan jumlah.
    Hubungi Puan Amanda melalui mana-mana e-mel yang berikut. amandarichardssonloanfirm@gmail.com atau amandarichardson686@gmail.com atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya untuk arahan lanjut ikmahusnah@gmail.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...