Bursa Malaysia

top_rightads

Thursday, December 27, 2012

Perodua Labur RM790 Juta Tubuh Syarikat Baru

14 Safar 1434

 KUALA LUMPUR, 27 Disember 2012 - Perusahaan Otomobil Kedua Sdn Bhd (Perodua) akan melabur RM790 juta daripada dana yang dijana secara dalaman untuk menubuhkan sebuah syarikat baru dengan kemudahan pengeluaran terkini bagi mengekalkan bahagian pasarannya antara 28 dan 30 peratus.

Pengarah Urusannya Datuk Aminar Rashid Salleh berkata syarikat baru itu, dengan modal berbayar sebanyak RM200 juta, akan menjalankan kilang pembuatan baru pada pertengahan 2014.

Kilang tersebut, bersebelahan dengan kemudahan pembuatan sedia ada Perodua di Rawang, akan mempunyai kapasiti pengeluaran tahunan sebanyak 100,000 kenderaan.

 "Kilang itu akan mempunyai sistem yang lebih baik, teknologi baru, lebih automasi dan mesra alam," kata beliau.

Maklumat lanjut: BERNAMA

4 comments:

  1. Saya Husnah dan saya sedang mengambil masa saya keluar untuk memberi keterangan Puan Amanda kerana dia akhirnya menawarkan saya.
    Saya dan suami saya mendapat ke dalam hutang yang sangat besar dengan Bank dan kami memohon pinjaman daripada syarikat pinjaman yang berbeza tetapi semua datang tidak berjaya. sebaliknya mereka mendapat kita ke dalam hutang lebih meninggalkan kita bankrap sehingga saya datang dalam hubungan dengan Puan Amanda, yang menawarkan saya pinjaman. Sekarang kita telah akhirnya menetap hutang kami dan memulakan perniagaan baru dengan wang kiri dari pinjaman. Anda boleh menghubungi beliau hari ini untuk pinjaman dalam apa jua bentuk dan jumlah.
    Hubungi Puan Amanda melalui mana-mana e-mel yang berikut. amandarichardssonloanfirm@gmail.com atau amandarichardson686@gmail.com atau anda boleh menghubungi saya melalui e-mel saya untuk arahan lanjut ikmahusnah@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Ini adalah satu pengumuman kepada orang awam. Saya Fadilah dari Surabaya, Indonesia dan saya ingin menggunakan media ini untuk memberi amaran / mendidik orang awam tentang mendapatkan pinjaman dalam talian.
    Satu-satunya firma anda boleh mendapatkan pinjaman dalam talian adalah Dubril Firma Pinjaman.
    Saya menghubungi Dubril Firma Pinjaman ketika saya memerlukan pinjaman segera dan saya telah ditawarkan pinjaman pada kadar faedah sebanyak 2%.
    Hubungi Dubril Firma Pinjaman melalui e-mel pada dubrilloanfirm@gmail.com.
    Jika anda memerlukan sebarang bantuan atau maklumat mengenai cara untuk pergi tentang proses pinjaman, sila hubungi saya melalui e-mel bfadilah8@gmail.com saya.
    Tuhan merahmati kamu.

    ReplyDelete
  3. Nama saya Yusri aisyah, saya dari malaysia, sila mendengar, beberapa pemberi pinjaman di sini tidak bersedia untuk membantu anda, semua mereka hanya mahu di sini adalah untuk merobek anda wang yang diperolehi keras anda. Suami saya dan saya, mendapatkan pinjaman daripada peminjam yang berbeza dalam talian tetapi pada akhirnya, kita telah ditipu dan ditipu wang kita tanpa mendapat pinjaman kami dari syarikat-syarikat pinjaman yang berbeza dalam talian.
    Kami juga meminjam wang untuk membayar untuk pemberi pinjaman dalam talian ini tetapi pada akhirnya, kita mendapat apa-apa.
    Suami saya dan saya berada dalam hutang, dan kami tidak mempunyai sesiapa untuk lari ke tolong, perniagaan keluarga kami telah dimusnahkan dan kita di mana tidak dapat untuk mendapatkan wang untuk memenuhi perbelanjaan harian sehingga kita telah diperkenalkan kepada Puan Glory yang membantu kami dengan menawarkan kami jumlah pinjaman tidak bercagar sebanyak $ 150,000 tanpa cagaran.
    Untuk maklumat lanjut mengenai bagaimana untuk mencapai Puan Glory atau mengikuti prosedur pinjaman, hubungi saya melalui e-mel saya: aisyahyu7@gmail.com
    Atau anda boleh menghantar e-mel kepada Puan Maha Suci: gloryloanfirm@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Halo semua,
    Nama saya Alya Ryo dari Jakarta di Indonesia, saya ingin memberi nasihat kepada semua orang untuk berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini, saya memohon pinjaman sekitar 300 juta dari seorang wanita di negara-negara bersatu dan saya kehilangan sekitar 20 juta tanpa Saya mendapat pinjaman, mereka bertanya lagi dan sekali lagi untuk kos, dan saya dibayar tetapi masih saya tidak mendapat pinjaman, mereka merujuk saya kira-kira 2 kali kepada dua wanita yang berbeza di ibu negara Sepanyol, saya harap saya akan bertemu dengan orang yang betul, tetapi Saya tidak dan saya kehilangan perniagaan saya dalam proses.
    Nasib baik untuk saya, seorang kawan yang baru saja memohon pinjaman, dan mendapat pinjaman tanpa apa-apa tekanan, memperkenalkan saya kepada Ketua Pegawai Eksekutif PINJAMAN AMANAH, Puan Ivana Luka dan saya memohon 500 juta, saya fikir ia adalah penipuan seperti biasa, Tetapi saya mendapat pinjaman saya kurang dari 24 jam, 2% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana perniagaan saya dihidupkan semula dan saya diselamatkan daripada menjadi miskin.
    Jadi saya nasihat sesiapa yang memerlukan pinjaman untuk dihubungi
    Puan Ivana Luka melalui e-mel: ivanaluka04@gmail.com

    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda mempunyai keraguan atau memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: alyaryo10@gmail.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...