Bursa Malaysia

top_rightads

Wednesday, October 9, 2013

TM Meterai Perjanjian Perkhidmatan Dengan Pemaju Hartanah Pertama Di Sabah

4 Zulhijjah 1434
Sukkuriya Masri

KOTA KINABALU, 8 Okt, 2013- Telekom Malaysia Bhd (TM) pada Selasa menandatangani perjanjian perkhidmatan pertamanya dengan pemaju hartanah di Sabah menerusi program Perkongsian Pintar.

Menerusi perjanjian itu, TM akan melaksanakan dan mengoperasikan infrastruktur dan perkhidmatan rangkaian jalur lebar berkelajuan tinggi (HSBB) untuk KK City Waterfront, pembangunan hartanah terbaharu di sini oleh Sunsea Development Sdn Bhd.

Pengurus Besar TM Sabah Sukkuriya Masri berkata TM komited meluaskan manfaat gaya hidup digital yang diupayakan oleh perkhidmatan UniFi HSBB TM kepada lebih ramai pelanggan.

"Berikutan minat dan permintaan yang semakin meningkat daripada pengguna dalam pasaran hari ini, usaha kami adalah selari dengan aspirasi kerajaan untuk meningkatkan lagi penembusan HSBB dalam kalangan rakyat Malaysia," katanya pada majlis menandatangani perjanjian perkhidmatan itu di sini.

Sukkuriya menandatangani perjanjian itu bagi pihak TM manakala Sunsea Development diwakili Pengarah Eksekutifnya Johnson Koh.

Berita lanjut : BERNAMA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...