Bursa Malaysia

top_rightads

Saturday, February 21, 2015

Caj Jalur Lebar Di Malaysia Bakal Diturunkan

29 Rabiul Akhir 1436

Kementerian Komunikasi dan Multimedia melalui Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (SKMM) akan mengadakan rundingan dengan syarikat telekomunikasi (Telco) di negara ini bagi menurunkan caj perkhidmatan yang dikenakan kepada pengguna pada masa sekarang.

Menteri Komunikasi Dan Multimedia Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek berkata menerusi laporan BERNAMA, pihaknya akan menyemak kembali struktur berkenaan pembayaran perkhidmatan telekomunikasi jalur lebar kerana kos pemasangan talian gentian optik sudah pun turun pada masa sekarang berikutan penurunan harga minyak dunia.

"Kita mahu melihat Malaysia menjadi sebagai sebuah negara penanda aras bagi negara Asean dari segi struktur harga dan perkhidmatan berbanding negara lain seperti Thailand dan Indonesia," katanya.

Sumber: BERNAMA

1 comment:

  1. Selamat seharian

    Ini untuk memberi tahu masyarakat bahwa CHERYL LOAN FIRM sekarang menawarkan pinjaman Jangka Panjang dan Jangka Pendek untuk masing-masing organisasi dan koperasi yang sangat membutuhkan pembiayaan untuk meningkatkan kebutuhan bisnis atau keuangan dengan tingkat bunga rendah sebesar 1,5%. Untuk semua bentuk pinjaman keuangan, ini wajar, dengan suku bunga rendah, layanan pinjaman minimum kami adalah antara $ 7,000.00 dan $ 4,00.00 dengan jumlah maksimum $ 40,000.00 dan dengan jangka waktu minimum 1 tahun, dan periode maksimum dari 10 tahun yang disetujui oleh perusahaan pinjaman, sebelum kita bisa mengarahkan Anda ke bank yang akan segera ditransfer. Anda dan dengan tingkat bunga 1,5%, maka mari kita memiliki aplikasi Anda sekarang dengan kemajuan Anda untuk diproses lebih lanjut. hubungi kami dengan informasi di bawah ini.
    (CHERIL.MARTINSLOANFIRM@GMAIL.COM)
    Kami menawarkan pinjaman dalam berbagai mata uang
    :(: :::: :::: :::: :::::
    DOLAR
    POUND
    EURO
    RM
    Rp

    hubungi kami sekarang

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...