Bursa Malaysia

top_rightads

Wednesday, November 20, 2013

TM Perluas Penyelesaian Hiburan Ke Semua Hotel Di Malaysia

17 Muharram 1435

PUTRAJAYA, 20 Nov , 2013 - Telekom Malaysia Bhd (TM) merancang untuk memperluaskan penyelesaian hiburan hospitalitinya ke semua hotel di seluruh Malaysia.

Naib Presiden Eksekutif PKS TM, Azizi A Hadi, berkata syarikat itu sedang berbincang dengan 10 hingga 20 hotel berpotensi untuk menyediakan penyelesaian itu.

"Kami tidak tahu bila paling awal kami boleh muktamadkan urus niaga tetapi kami sedang bekerjasama rapat dengan pengurus-pengurus teknologi maklumat hotel-hotel itu untuk memastikan kami boleh menempatkan penyelesaian ini di premis masing-masing," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas upacara menandatangani perjanjian bagi penyediaan penyelesaian hiburan itu antara TM dan Putrajaya Shangri-La Hotel di sini Rabu.

Azizi berkata Putrajaya Shangri-La menjadi hotel pertama di Malaysia yang menandatangani perjanjian bagi penyediaan penyelesaian itu sejak ia dilancarkan pada Jun 2013.

Pakej teknologi maklumat dan komunikasi dan hiburan terbaru TM itu terdiri daripada penyelesaian jalur lebar dalam bangunan, HyppTV dan perkhidmatan pusat panggilan.

Pengurus Besar Putrajaya Shangri-La, Atiq Rahman, berkata perjanjian tiga tahun dengan TM itu seiringan dengan persediaan hotel itu untuk mengambil bahagian dalam kempen Tahun Melawat Malaysia 2014 yang sedang dijalankan sekarang.

Berita lanjut: BERNAMA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...