Bursa Malaysia

top_rightads

Sunday, November 3, 2013

Legoland Hotel Terima Tempahan Di Laman Web Mulai Nov 1, 2013

29 Zulhijjah 1434

KUALA LUMPUR, 1 Nov, 2013- Legoland Hotel kini menerima tempahan di laman web Legoland bermula hari ini.

Bersempena pembukaannya, hotel berkenaan akan mengadakan pra-pembukaan khas untuk tetamu, dengan pakej khusus pada musim cuti sekolah.

Pembukaan hotel tersebut akan melengkapkan transformasi Legoland di Johor kepada sebuah resort, demikian menurut Legoland dalam satu kenyataan.

Resort Legoland Malaysia merangkumi taman tema, taman air dan hotel di satu lokasi bertemakan Lego, dengan lebih daripada 70 permainan tunggangan, gelongsor dan tarikan.

Pengurus Besar Legoland Malaysia Siegfried Boerst berkata pembukaan hotel itu merupakan satu lagi peristiwa penting bagi Legoland Malaysia Resort dan sangat teruja untuk menyambut tetamu pertama ke hotel pada cuti sekolah memandangkan "kami mendahului jadual".

Pakej keluarga termasuk sarapan pagi dan tiket kombo dua hari untuk dua orang dewasa dan dua kanak-kanak. Tiket Combo menyediakan akses ke taman tema dan taman air serta membolehkan tetamu bergerak bebas antara kedua-duanya, katanya.

Pemegang pas tahunan Legoland boleh menempah pakej bilik pada kadar khas dengan menghubungi pasukan tempahan hotel.

Ciri-ciri Lego boleh didapati di seluruh hotel, yang menawarkan 249 bilik dengan tema.

"Tetamu mempunyai pilihan bermain sebagai lanun, menguasai suatu kerajaan atau memulakan pengembaraan dan semua bilik termasuk katil bersaiz king untuk orang dewasa, serta kawasan untuk tidur separa persendirian untuk tiga kanak-kanak, yang lengkap dengan katil dua tingkat, katil yang boleh ditarik keluar dan unit hiburan," kata Boerst.

Sumber berita: BERNAMA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...