Bursa Malaysia

top_rightads

Wednesday, July 2, 2014

Magna Prima (7617): Saham Yang Perlu Diberi Perhatian

4 Ramadhan 1435

Penulis sedang mengikuti pergerakan kaunter saham kod 7617, iaitu Magna Prima Bhd yang mana teras perniagaannya adalah dalam bidang hartanah. Saham ini mula didagangkan secara aktif sejak beberapa minggu lepas dan telah mencatatkan paras tertinggi baru-baru ini jika dibandingkan daripada bulan Mac 2014. Saham berkenaan telah ditutup pada harga RM 1.16 pada sesi pertama dagangan di Bursa Malaysia hari ini.
Pergerakan Harga Saham Magna Prima Bhd.

Secara teknikalnya pergerakan saham ini sedang berada dalam momentum yang menaik. Berdasarkan prestasi kewangan semasa yang agak positif, adalah berbaloi jika pelabur ingin membeli dan memegang saham berkenaan dalam jangkamasa sederhana. Kaunter ini dilihat sesuai untuk pelabur jangka pendek, sederhana dan jangka panjang.





Penafian:

Segala maklumat yang terkandung di artikel ini telah disediakan bukan dengan tujuan untuk memberikan nasihat profesional dan ianya disediakan bagi tujuan am sahaja. Para  pengguna tidak perlu bergantung kepadanya semata-mata. Ianya tidak bertujuan memberikan kemampuan kepada para penggunanya menggunakannya sebagai khidmat nasihat, membuat sebarang keputusan ,  dalam menyelesaikan segala permasalahan  atau pada mana-mana keadaan tertentu. Myiktisad tidak bertanggungjawab atas sebarang kerugian yang mungkin berlaku daripada penggunaan maklumat di artikel ini.

2 comments:

  1. Saya Mrs.michelleadbert, pemberi pinjaman wang, i Memberi perkhidmatan kewangan (pinjaman) kepada individu dan perniagaan pemilik. Kami bekerja dengan individu, kecil, sederhana, dan besar-besaran untuk membantu mereka sama ada memulakan atau berkembang ke wilayah baru. Kami membantu membiayai perniagaan kecil apabila diperlukan paling untuk mengembangkan perniagaan yang sedia ada, membeli peralatan modal, membayar perbelanjaan dan untuk banyak keperluan lain seperti pengiklanan, sewa, pengubahsuaian dan lain-lain Regards, (michelleadbertloancompany@gmail.com
    Privasi
    Akaun Saya) kebahagiaan anda adalah kebimbangan kami.

    ReplyDelete
  2. PINJAMAN PENAWARAN AT RATE TERJANGKAU

    PEDRO Clint PINJAMAN PERUSAHAAN

    Hari baik Sir / Madam.

    Apakah Anda memerlukan pinjaman mendesak dan mudah dalam mata uang apapun?
    Hanya menghubungi kami melalui email di bawah ini;
    Email-(pedroclintloanfirm@gmail.com) percaya pada tuhan
    kami pemerintah terdaftar dan disetujui perusahaan swasta, kita telah di kegiatan kredit selama 22 tahun sekarang. dengan jaminan handal, efisien, cepat, dinamis, dan 100% dijamin. kami memberikan pinjaman dalam semua mata uang pinjaman kami mulai dari $ 30.000 sampai $ 500.000.000,00. pada tingkat bunga 3%

    Kami menawarkan berbagai kredit

    * Pinjaman Pribadi (aman dan tidak aman)
    * Kredit Usaha (aman dan tidak aman)
    * Kredit Konsolidasi

    Terima kasih telah meluangkan waktu untuk membaca iklan.
    E-mail kami hari ini untuk informasi lebih lanjut dan pertanyaan
    pedroclintloanfirm@gmail.com


    MR PEDRO Clint
    Direktur

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...