Bursa Malaysia

top_rightads

Friday, September 20, 2013

Penjenamaan Semula Kumpulan Perbankan AmBank

14 Zulkaedah 1434

KUALA LUMPUR, 19 Sept, 2013- AmBank Group akan membelanjakan kira-kira RM600 juta untuk menyusun semula hala tuju jenamanya termasuk menjenamakan semula cawangan dan perkhidmatannya.

Bank itu, yang memulakan penjenamaan semula pada 1 April tahun ini, akan juga membelanjakan sejumlah RM10 juta daripada peruntukannya untuk memperkenal penyusunan semula itu kepada orang ramai.

Pengerusinya, Tan Sri Azman Hashim, berkata sebagai satu daripada kumpulan perbankan terbesar di Malaysia, AmBank sedar bahawa pasaran perkhidmatan kewangan negara ini berevolusi dengan pesat, dan pelanggan-pelanggan kini jauh lebih canggih.

"Segala yang kami lakukan sekarang membawa kami selangkah lebih hampir untuk mencapai visi kumpulan untuk menjadi kumpulan penyelesaian kewangan pilihan, pelbagai dan yang terhubung di peringkat antarabangsa.

"Kami berbangga dapat membangunkan masa depan rakyat Malaysia bersama kami," katanya pada satu sidang akhbar selepas pelancaran Penyusunan Semula Kedudukan Jenama AmBank di sini Khamis.

Azman berkata AmBank berkedudukan unik yang membuatkannya menonjol dalam dunia yang sentiasa sibuk dan berubah-ubah.

Menurut Azman, bank itu berbangga menjadi kumpulan penyelesaian kewangan moden Malaysia.

Berita lanjut: BERNAMA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...